bg moottori:
vauhtipyörä 428g
vanha mäntä ja tappi 93g
männän halkaisija 47,86 cm
imuasteet 128,5
pakoasteet 146
huuhtelut 108/106,5
’virtanen’
vauhtipyörä 426g
mäntä ja tappi 93g
männän halkaisija 47,82
imuasteet 131
pakoasteet 145
huuhtelut 107/105
Kasivitosista raketeista löytää paljon tietoa pienellä vaivalla. Cadeteista ei löydä oikein mitään. Omasta mielenkiinnosta olen punninnut ja mittailut aika tarkasti moottoreita. Asteet on mitattu vain astelevyllä niin tarkkuus on noin +/- aste.
Cadettien lohkot aukeaa paljon helpommin kuin kasivitosen. Näissä em.koneissa ei ole tarvinnut kuin riuhtoa käsin ilman lämmittämistä. Laakerit jää kiinni lohkoon ei kampeen kuten kasivitosissa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti