torstai 6. kesäkuuta 2013

Huoltoa ja Pori(56 kierrosta)



Kimi

Aamusta huolsin koneen mikä ei viimeksi Kokemäellä suostunut käynnistymään (Pukkila, Heino). Sytkä oli 3,5 sain säädettyä sen n.3:een. Pakotiiviste oli vuotanut. Saunotin pakoputken.
Tässäkin oli uudenmallinen vauhtipyörä vaikka vetokoppa oli metallinen. Vauhtipyörä painoi 317g. Mikä on n.100g vähemmän kuin kiilalliset vauhtipyörät. Tätä koitettiin illalla Porissa, mutta ei käynnistynyt. Radalla ja kotona vielä varmistui syyksi ettei kipinää tule. Radalla vaihdoin tulpan ilman vaikutusta.

Rengaspaine edessä 1.2, takana 1,5. Renkaat oli 10 shorea kovemmat kuin Kimin.

17 kierrosta 1.05.85, 1.05.45, 1.05.81 (9813)
8 kierrosta 1.07.01 (Kaasarin säätöä. Yleensä säädän tyhjäkäynnin täysille, sitten L niin suurelle, että tyhjäkäynti säilyy. Sitten H 3/4 ja siistä pienemmälle. Tämä kone ei toiminut tällä säädöllä laisinkaan. Parhaiten toimi L 1,5 kierrosta + 5 minuuttia/H 0,5 + 5 minuuttia.
11 kierrosta 1.05.83, 1.05.63 (9798)
10 kierrosta 1.05.06, 1.05.02, 1.05.13 (9809)
10 kierrosta 1.05.39, 1.04.69, 1.05.59  (9799)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti